Οι πελάτες που δεν παραπονούνται και η... γκάφα ενός ξενοδοχείου
Στα σεμινάρια της διαχείρισης παραπόνων οι συμμετέχοντες συνήθως εκπλήσσονται όταν τους αναφέρω ότι…
Στα σεμινάρια της διαχείρισης παραπόνων οι συμμετέχοντες συνήθως εκπλήσσονται όταν τους αναφέρω ότι…
Ενας πολύ καλός φίλος έχει ένα πολύ όμορφο Airbnb δίπλα σε μια σχετικά απόμερη παραλία στον Πόρο. Ε…
Το Net Promoter Score (NPS), που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 2003 από το Harvard Business Revie…
Πρόσφατα, ένας υπάλληλος που μόλις είχε προσληφθεί από ξενοδοχειακή επιχείρηση παρατήρησε ένα στοιχ…
Sky express, από Ηράκλειο προς Αθήνα Φίλη και συνεργάτιδα, αποκαμωμένη λόγω και του προχωρημένου τη…
Η ταμίας του σούπερ μάρκετ ήταν μια κατηγορία από μόνη της. Δεν ήταν μόνο ότι ήταν όρθια, ήταν ευγε…
Υπάρχει μια βασική αρχή στο επιχειρείν και δη τον χώρο της φιλοξενίας και της βραχυχρόνιας μίσθωσης…